søndag 24. august 2008

busy. busy. busy.

okei. litt lite oppdateringer for tiden. jeg og ellen flyttet til strindveien 11 i dag, og har brukt dagen på å pakke ut. det viste seg at jeg har ganske MYE ting. velvel. jeg benytter meg av andre folks data hver gang jeg er på besøk hos noen, siden vi ikke har gått til innkjøp av router enda, og da ikke har internett. men vi har TV. 32" widescreen. og vi har FLERE kanaler. luksus.

eldar fyller enogtjue i dag. hurra. :D det ble hjemmelaget kake og boller til alle mann. altså, hjemmelaget i den forstand at det er eldars mor som har stilt opp. velvel, godt var det nå.

4 kommentarer:

  1. Hei Ingrid! Så kjekt at du er på plass da. Hvordan gikk det med akvariet?

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid! Kjekt å lese bloggen din altså:) Æ syns vi må forsøk å treffes einn eller anna gang snart, hadd vært skikkelig koselig:) Stoor klem:)

    SvarSlett
  3. ..gratulerer med nytt hjem :) lyktene dine står og godgjør seg her til vi får møtes igjen - forhåpentligvis om ikke alt for lenge ;)

    SvarSlett
  4. marie: akvariet er på plass det, pumpa kommer seg forhåpentligvis på beina i morgen (i dag?). :D

    miriam: jess! DET har jeg veldig lyst til. hvor i verden er du? hører rykter om at du bor på voll? jeg bor nesten like ved gløshaugen. :)

    beate: takktakk. :) gleder meg til å få pyntet opp litt utenfor. og til å se deg igjen. så da så. :D

    SvarSlett