mandag 29. september 2008

...and le Wiener is...:


De fleste av leserne på bloggen min drikker altså kaffe, men ikke nødvendigvis så mye av den. den største gruppen blant dere er likevel den gjengen som holder seg til saft, brus eller hva enn annet dere har i dere.

i helga var det tur til surnadalen, og jeg var så heldig å få skyss av ingebrigt. jeg må påstå at å få skyss fra dør til dør er noe jeg lett kunne vent meg til, særlig etter som været var ganske så.. vått. :D uansett, vel fremme ble det god mat, og et herlig gjensyn med familien meisingset. magnus bare vokser, og smiler nå fra øre til øre. jentene lærer så fort at jeg er redd de tar meg igjen når som helst. de var utrolig flinke og hjelpe til med å bære ved og greier. jeg synes det var herlig og faktisk GJØRE noe til en forandring, og ikke bare sitte og lese. og for en gangs skyld var det utrolig deilig at det regnet. selv om olav og jaktlaget hans kanskje ikke satte like stor pris på akkurat DET. :D

6 kommentarer:

  1. Vi drikker sjølvsagt vann og melk som alle sunne nordmenn skal gjøre! :)

    SvarSlett
  2. Hmmm, skuffa over utfallet....folk må vel lærest opp litt ekstra, om koffeinens fantastiske krefter..

    SvarSlett
  3. I nederland får man hodepinetabletter med koffein i. De er sykt effektive!

    SvarSlett
  4. Jacob: Det finnes hodepinetabletter med koffein i Norge også!!! En av dem heter Fanalgin, og brukes mot hodepine, tannpine og menstruasjonssmerter...

    SvarSlett
  5. Og Jacob, det var Ragnhild som gjerne ville være med på fårikål i går, via telefon ;)

    SvarSlett
  6. ..og Oda savner Idun også.. de er gullegode de små! Vi gleder oss veldig til å komme oppover å feire bursdagen hennes neste måned :DD

    SvarSlett