søndag 21. september 2008

gira. gira. gira.

jeg har drukket kaffe. det var ingen god idé. det kjennes ut som blodårene mine bobler over.

karen marit har kræsjet her i helga. kjempekjekt. vi gikk tur til festninga i dag, og så var vi på middag til ingebrigt og svein petter på byåsen. storartet.

vi har handlet klær til eldar. det ble bra, men jeg fikk ikke kjøpt lilla slips til ham.

mor og far var innom så snarest. jeg sov meg gjennom det meste av besøket, men fikk sagt hade til mor da iallefall.

i går var det badcom. norges elite, lettere beruset, roende rundt på flåter bygd rundt badekar, og dekket i gugge fra topp til tå. interessant.






4 kommentarer:

  1. og indøk vant prisen for beste flåte! den skulle enten gått til geopet (som tok hele 3 priser!) eller til marin. indøk sin flåte var lame. Cash flow liksom... her er vi kreative...

    SvarSlett
  2. Dette er typisk eksempel på de underdanige, ingen som helst vilje til å innse at de har kommet til kort. Du kan berre sjå på kva vår flåte måtte stå i mot...og vi er gjennomførte!

    SvarSlett
  3. dere feiget ut og holdt dere under broen helt fra starten... og flåtedesignet var jo mildt sagt totally boring lame-ass crap. hvit bakgrunn med svart tekst. spennende.

    og når vi snakker om hvem som kom til kort, så fikk dere ikke sabotasjeprisen. den gikk til medisin. medisin, som ingen har hørt om. dere var bare bjeffing, ingen biting (eller hva det heter)

    forøvrig anser jeg denne diskusjonen som meningsløs og ufruktbar, og anser den herved for avsluttet.

    snakkes :)

    SvarSlett