tirsdag 23. september 2008

livets lærdom

jeg la ut et innlegg, ombestemte meg, så på TV hele dagen i steden for å skrive oppgave, spiste brownies, og nå gjør jeg et nytt forsøk på å blogge igjen. hele dagen er vel stort sett oppsummert allerede, bortsett fra at linn og jeg trente i dag. for første gang var vi på treningssenteret på gløshaugen i stedet for på dragvoll, og det var en eksotisk opplevelse.

dagens lærdom har vært at treningssenteret på dragvoll er bedre enn på gløs, at jeg ikke er så "stærshk" som jeg liker å tro at jeg er, og at jeg har utviklet en intoleranse for mye fett og sukker. brownies er ikke hva det var. nå må jeg bøtte nedpå meg vann og gå en tur for å føle at blodårene mine ikke er innsatt med fett. hva skjedde med den altetende og evig tynne ingrid? hm. ble hun voksen? for en fæl tanke. takk og lov for at jeg har sett futurama og the simpsons i dag, hvis ikke kunne jeg nesten trodd det var sant.

jeg har også funnet ut at jeg liker livet litt bedre når jeg ikke ser værmeldinger. delvis fordi jeg ikke takler eli kari gjengedal eller de andre værbertene, men også fordi det gjør livet bare litt mer spennende. nå innebærer det en viss risiko å henge klærne til tørk ute, og jeg kan ikke planlegge hva jeg skal ha på meg en dag, for tenk, kanskje det regner?

dessuten er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å bli syk. ellen er syk. kjempesyk. og nå kjenner jeg praktisk talt basillene kravle rundt, og jeg har begynt å få vondt i hodet, som kun skjer når jeg er i ferd med å utvikle en heftig forkjølelse. det er nå det hadde vært lurt å ikke dele soverom.

jeg ELSKER lenny kravitz. han lager fantastisk musikk, og er et flott menneske.

og så kom jeg på at jeg har bursdag snart. passer det at jeg feirer den første helga på oktober?

4 kommentarer:

  1. du blir nok så syk at du døøøøør på deg:P

    SvarSlett
  2. For meg passer det godt å feire bursdagen din i helga!
    Tror vi feirer den med en iskald sprite eller cola, kanskje med Lindt sjokolade.. Tror det blir bra!

    SvarSlett
  3. jeg er beinklar for bursdagsfeiring!

    SvarSlett