onsdag 17. september 2008

mat. i enhver forstand.

imponert over respons på min kjærlighet-møter-matematikk-tilnærming.

i helga var det høstweekend i BUF, og hele 54 glade ungdommer satte kursen mot søvasskjølen på fredag. jeg var mat-ansvarlig, og fikk mitt fulle hyre med matinnkjøp på ettermiddagen, med god hjelp fra vegar og ellen. vi vakte mildt sagt oppsikt da vi kom med tre FULLE handlevogner og skulle betale.

ei fin helg, til tross for lettere panisk stemning lørdagsnatta, da vi trodde vi var nesten tom for brød. det viste seg å være falsk alarm, og alle fikk spist seg gode og mette også på søndag. ansvar er nytt for meg, men var da egentlig ganske greit. helga var fylt med aktivitet og leirfølelse. jeg fikk hilse så vidt på kenya, kattepusen til elisabet, og sett leiligheten hennes. den har tatt seg opp et par-sju hakk, og det ser skikkelig bra ut.

bibelgruppe i dag. et ypperlig påskudd for å vaske og rydde i leiligheten. jeg har sortert hundrevis av ark, og ryddet i bokser og skuffer på hobby.. eller, arbeidsrommet. litt avslørende å kalle det for et hobbyrom når jeg egentlig er student liksom. men, jeg har nå iallefall fått solgt mitt første bilde, eller serie med bilder. *stolt* håper mammaen til elisabet blir fornøyd med bursdagsgaven sin. vel. bibelgruppe. det var første gangen jeg arrangerte bibelgruppe, og jeg er ganske sikker på at ingen gikk sultne herfra. :D både fysisk og åndelig føde gikk ned på høykant, og det var kjekt og samles igjen.

8 kommentarer:

  1. Ikke mette? ingen? Hmm... Tror minst en var mett... Eller ei da...

    SvarSlett
  2. driver du og selger bilder? som du har malt eller fotografert?

    super innsats i helgen btw! tenk at vi hadde et hemmelig lager på 20 brød! :P

    SvarSlett
  3. Hallloooo.. enn hvis mor mi e fast læser av bloggen din ingrid???:P hehehe..

    SvarSlett
  4. Ansvar ja, spennende. Kan vel vente mye stort fra den kanten nå da??

    SvarSlett
  5. jacob: selger malerier ja, eller, fikk en bestilling, og så laget jeg nå det da. jeg både maler og fotograferer, men det er da så himla vanskelig å få til bra, og store forstørrelser, så da blir det maling. :)

    praktisk med skjulte matlager ja. :D trodde aldri jeg skulle bli så glad for å se brød..! :D

    elisabet: tenkte at risikoen var liten, meen om hun skulle snuble innom her, så får jeg ta skylda for den altså. :D

    eldar: benytter bare anledningen til å svare nei på alle framtidige invitasjoner til å ta på meg ansvarsverv i KRFU. kan hende jeg ombestemmer meg en gang, men da er jeg nok kommet i KRF-alder tror jeg. :D

    SvarSlett
  6. så flink du er!!:)
    du, vet du hva jeg tenker på...at jeg skal komme til deg veldig snart...sånn en liten tur.
    passer d for det snart?

    SvarSlett
  7. besøk passer alltid. mor og far skal sove her i helga da, fra lørdag til søndag, men du skal få komme når du vil. bare å plinge på det. :D

    SvarSlett