tirsdag 30. september 2008

oppsummering.

jeg fikk liksom aldri gjort meg ferdig med innlegget fra helga. jeg glemte å fortelle at jeg gjorde min debut på søndagsskolen. aldri trodde jeg at seks unger kunne være så skummelt. :D men, det gikk nå bra. i tillegg så jeg Ola fra "jakten på kjærligheten." DET var nesten litt skummelt. jeg var nær å skrive brev. og etter at jeg fant ut at jeg da hadde vært garantert å bli med på serien, DA frika jeg litt ut. men. jeg tror jeg blir nødt til å finne kjærligheten på annet vis.

og så. i går var det bibelgruppe. det ble en god diskusjon, som for min del var veldig givende. jeg blir aldri ferdig med å diskutere barnedåp, homofili, nattverd etc.

og, jeg jogga. etter bibelgruppa. helt frivillig. og i dag, på fridagen min, har jeg tilbragt nesten hele dagen på dragvoll. jeg har ikke gjort noe i overlag fornuftig, selvfølgelig, men jeg har nå blitt litt sprekere iallefall. endorfiner er bra. trening er bra. jeppjepp.

og. jeg var veldig flink, veldig lenge. jeg var røykfri i ganske mange måneder. og så sprakk jeg. slutte og røyke, take two.

oog. så er det bursdagsfeiring på fredag. klokka sju, strindvegen 11. føler du deg kallet, så kom. :D


denne godklumpen har vokst mye siden sist, men er likevel herlig å "høfse" på. For det meste var han i storslagent humør, men akkurat her var det nok bare mamma som kunne gjøre susen, gitt.

4 kommentarer:

  1. Jogging er bra. Og å dra på skolen på en fridag er ikke annet enn imponerende. Det gjør til og med ikke jeg (men så jobber jeg best hjemme da).

    SvarSlett
  2. *host* nå skal jeg naturligvis ikke henge meg opp i den lille detaljen med at du har begynt på å røyke igjen.. Skal ikke si hvor INNMARI teit og ekkelt jeg synes røyking er, og heller ikke hva jeg mener om sjelsevnene til de som er så STUPID at de røyker.. *host*
    Men, det er jo utrolig lite konstruktivt å drive på å si slikt, så da får vi prøve på andre måter, som oppmuntring:
    -Det er aldri for sent å slutte, bestefar var vel over 70...
    -Kyss en ikkerøyker, nyt forskjellen.. :P
    -Åhh.. så fine gule tenner du har fått i det siste, hvordan har du fått til det!?! (Du skjønner at jeg håner nå?!?!)
    -Du verden, så flink du er som akkurat har sluttet med å røyke igjen!
    -Du verden, hvordan klarte du å ta livet av alle de insektene bare ved å puste på dem?!?!

    Tatt hintet?


    Om du IKKE har tatt hintet, så kan jeg tilføye følgende: SLUTT OG RØYK!!!!

    Hilsen din moraliserende storebror... :P

    SvarSlett
  3. Yei!!! I LIKE moraliserende stroebror!

    SvarSlett
  4. det passet jo ypperlig etter at ellen har sluttet

    SvarSlett