fredag 17. oktober 2008

...

hva skal man si til slikt?

jeg vet sannelig ikke.

6 kommentarer:

  1. At elisabet har bursdag??
    jo;
    GRATULERE MED DAGEN, ELISABET..

    :P

    SvarSlett
  2. ja, kanskje DET. GRATULERER elisabet.

    nå tror jeg at jeg har benyttet alle mulige medier. unntatt avisa og banner som henger etter et fly.

    blir kjekt å se deg i morgen. ehm. unnskyld. i dag.

    så, da blir det vel gratulerer med overstått..?

    SvarSlett
  3. Næj, kå ska'n sæj! Ord blir liksom litt små! Det går jo an å se det fra den positive siden, men samtidig så trenger en jo ikke å gjøre det, og siden det er deg vi snakker om her, så vil det det mest naturlige være å ta en litt pessimistisk holdning?! Så vi kan jo se på hva som kan gå galt, om en sier det på den måten, for det vil det jo før eller siden gjøre, ikke sant. Men hva er det verste som kan skje? Det igjen kommer jo an på situasjonen en står i, så det er jo heller ikke godt å si, egentlig. Så hva en skal si, det koker i det store og hele ned til hva du mener med "slikt"! Jaja.. Du får ha god natt.. :)

    SvarSlett
  4. Jeg tror det rette å si er: GLAD I DEG! Til de fleste :D

    SvarSlett
  5. takk for.. konstuktiv tilbakemelding? :D

    vel. jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal si jeg, men jeg jobber med saken.

    SvarSlett