torsdag 2. oktober 2008

innhentet av døden.

helsa har skrantet lenge. personlighetsforstyrrelser og skramling i ledd og sammenføyninger har preget tilværelsen en god stund. likevel kom døden brutalt og uventet i går kveld. en god kompanjong, kommunikator og venn er gått bort.

adjø, min kjære nokia.





nåja. den VIRKER fortsatt. men formen er ikke på topp. så. ny førsteplass på ønskelista er en ny telefon. nokia, selvsagt. og helst klapptelefon. men. ingen kan noen gang erstatte min kjære telefon, men livet må gå videre.

4 kommentarer:

  1. Men det var ingen klappNokiaer ute og gikk da min kjære røde led drukningsdøden iallefall...

    SvarSlett
  2. R.I.P...
    men du har mobil nå å håper jeg..
    jeg kommer i morgen jeg..tidlig:)
    litt shopping i byn før jeg vender nesa mi opp til dere:)

    SvarSlett
  3. hmm..synes den så veeldig kjent ut (karem marit sin og!)
    skal jeg kjøpe meg ny, så du får min igjen? hehe

    SvarSlett
  4. vi gir ikke opp så lett, så jeg bruker telefonen enda, men det er litt upraktisk når den liksom faller fra hverandre når jeg snakker i den og slikt. :D

    men, du kan godt kjøpe ny telefon igjen ja gunnhild. :D eller erik forsåvidt. han er vel rukket og gå lei av sin for lenge siden. hehe.

    SvarSlett