onsdag 29. oktober 2008

opplevelsesrik

okei. vi later som om at midnatt aldri har kommet og gått, og at det fortsatt er tirsdag åttogtjuende oktober. fjortisjenter, voksne jenter og gutter uten mye til valg har nettopp fordøyd en ny episode av grey's anatomy.

dagen i dag begynte behagelig sent, akkurat som fridager flest. jeg fikk tenkt noen tanker om oppgava mi, notert et par av dem ned, og tenkt litt til.

da jeg var ferdig med frokosten akkompagnert av den obligatoriske blogg- og facebookrunden pluss litt surfing etter bilder på flickr, bar det ut på en kombinert shopping/øvelseskjøring/sightseeing-runde fram og tilbake i trondheim.

jeg har kjørt bil. helt på ordentlig, UTEN å krasje, meie ned noen eller påføre skade på noen annen måte. jeg har nå stadfestet at jeg kan å benytte blinklyset, skifte gir, starte bilen, kvele bilen (ikke SÅ imponerende, men dog. jeg fikk stadfestet det.), ja, kjøre bil. sånn, litt ihvertfall. og så har vi slått to fluer i én smekk, og erlend har øvelseskjørt masse, mens jeg har fått sett mange steder jeg ikke har vært før. så, nå vet jeg hvor brattsberg og jonsvatnet er også.

også brukte jeg alle de pengene jeg ikke hadde og kjøpte meg FJELLSKO. hurra. og det er et av de kjøpene jeg ikke gidder å angre på en gang, for fjellsko har jeg hatt behov for i flere år. i tillegg fikk jeg kjøpt inn litt kunst-dill, og en bråta med herljunga päroncider på europris.

så. jeg har blitt masse penger fattigere og en god del opplevelser rikere i dag. og det er bra.

1 kommentar:

  1. Hie Ingrid!
    lenge sia sist:) hvordan går det med deg?

    SvarSlett