onsdag 26. november 2008

CSI

argh. jeg liker ikke å se første delen av en fortsettelsesepisode. jeg vet aldri om jeg husker å få med meg den andre delen. jeg elsker CSI. og coldplay. og Doppler, etter hva jeg har lest så langt. den elendige boka har bare ligget og slengt på stua lenge nå, så jeg tenkte jeg bare skulle bla litt i den, for å få litt avveksling fra treanalyser og slikt. gale, gale mann, sier jeg bare. erlend loe er akkurat passe syk nok i hodet til at det skaper en behagelig balanse.

gunnhild, idun, magnus, ingebrigt, berit og inga stakk en snartur innom i dag. idun har vært på kontroll på sykehuset, og alt er fint. :D gunnhild tok med lyktene jeg fikk av pål og beate, og de er endelig på plass utenfor inngangsdøra. jeg har satt inni kubbelys, og det ser skikkelig koselig ut.

og. jeg har klipt meg.

5 kommentarer:

  1. Doppler er utruleg bra:D Diggar den! Eg har to plantar her hos meg som er oppkalla etter akkurat den boka - Bongo-planten, og Doppler-busken!
    God lesing:)
    Forresten, lykter høyrast KOS ut!

    SvarSlett
  2. SM: du får vel se på lørdag tenker jeg. :D

    miriam: ååh. Bongo. jeg fikk litt lyst på en kose-elg altså. :D

    SvarSlett
  3. Ho får neppe se deg på lørdag. Med mindre du skal være med til Laberget og høre kantaten, da. Det hadde jo vært kjempehyggelig ;)

    SvarSlett
  4. Eller om du tar den en laaang gåtur en kveld... igjen...

    SvarSlett