onsdag 5. november 2008

flotters.

"Reading is to the Mind, what Exercise is to the Body" uttalte Richard Steele i 1710. jo, men da burde alt være ganske så greit her i gården. bortsett fra at jeg har vært så mye syk den siste tida at gårsdagens treningsøkt var den første på leenge, og at jeg måtte gå NED i vekt på benkpressen. det var simpelthen trist. men, nå det terping av teknikk, teknikk og mer teknikk før jeg kan gå opp i vekt igjen.

det sikreste tegnet på at det begynner å nærme seg jul er at jeg møter opp på dragvoll selv om jeg egentlig har fri. etter treningsøkta måtte jeg printe ut masse pensumtekster jeg har ignorert i et par måneder nå. etter at det var unnagjort tok sigrid marie, og erlend forsåvidt, meg med på øvelseskjøring. i går var jeg oppe i tredjegir i opptil flere sekunder, og jeg fikk øve meg på å holde meg på rett plass i kjørebanen, svinge uten å ta turen oppå fortauskanter og lignende, kjøre rundkjøring og andre finurligheter. samtlige uten for mye hell, men det gikk ikke helt forferdelig heller. synd det ikke var is, hvis ikke ville sladden min vært ganske fin.

6 kommentarer:

  1. Og du drømmer om å kjøre lastebil? Skummel tanke. Jaja, eg skjønner at det er best å holde seg på veien om dagen, for det er ikkje trygt i grøfta.

    SvarSlett
  2. Tror du var oppe, hm, kanskje førti eller noe :P Weee! 90sone er bra :D

    SvarSlett
  3. det høres ut som det går rett vei hvertfall! både med kjøring og lesing...

    SvarSlett
  4. ikke værst ikke værst!
    snart har du lappen i hånda;)

    SvarSlett
  5. nydelige svigersøsters :D
    Glad i deg!!!! Lykke til med testkjøringa og eksamenslesing :D

    SvarSlett
  6. vegar: ja, det gjelder å passe seg fremover. :D

    SM: nittisone! hælledussan. jeg har nok klart å krasje eller kvele bilen LENGE før den tid.

    jacob: ja, miraklenes tid er enda ikke forbi.

    karen marit: gi det liitt tid enda, men en dag, karen, en vakker dag.

    beate: takk, takk, og takk igjen. :D

    SvarSlett