fredag 21. november 2008

hjælpe meg, sa kjerringa.

i dag fikk jeg utdelt hjemmeeksamen.

5 kommentarer:

  1. hvis du trenger forslag til ting du kan gjøre når du egentlig burde sitte å skrive på eksamen, så bare si ifra :D

    SvarSlett
  2. tA deg en tur hit igjen du,..jeg skal lage tapas til deg..og kake og!

    SvarSlett
  3. kjærring og kjærring fru blom

    SvarSlett
  4. jeg mener å ha hørt to tolkninger av ordet kjærring av samme norsklærer.. han mente at det enten betydde kjær ring, altså noe man er glad i.. eller at det betydde en liten man. Åssen han kom fram til den siste konklusjonen husker jeg ikke.

    SvarSlett
  5. therese: jo, kanskje du kan gi noen tips? jeg er ganske flink selv altså, men jeg begynner å gå lei av de tingene jeg vanligvis gjør. :D

    gunnhild: jah. tapas og kake var flott. :D

    jacob: ja. kjerring.

    therese: glad i kan stemme. liten mann? skulle gjerne hørt resonnementet på den. :D

    SvarSlett