onsdag 19. november 2008

høy på.. livet?

woow. livet blir fint når man er rusa på vaskemiddel. jeg fikk for en gangs skyld behov for å vaske i dag, og vasket like godt hele leiligheten, og skrubbet badet fra tak til gulv. DET har ikke skjedd på en stund. jeg måtte belønne meg selv med en sjokolademilkshake etterpå.

og forresten, visste du at kalorier, det er noen små dyr som bor i klesskapet? deres oppgave er å sy inn klærne i løpet av natten. finurlig.

...og et rungende HURRA for min søster, ett år eldre i dag. :D

3 kommentarer:

  1. Er det sånn det henger sammen altså. Men hvordan skjer det motsatte, altså når klærne blir for store?

    SvarSlett
  2. De dyrene du snakker om er VEELDIG sjeldne..og er en kryssning mellom kalori, snufsensprall og hybelkanin...finner du noen, så send de til meg! jeg har bare for små klær!

    SvarSlett
  3. uæh. vi skriver nesten om hverandre her.

    jeg burde sette sammen en forskningsgruppe for å finne ut mer om dette uhyre sjeldne fenomenet.

    SvarSlett