fredag 14. november 2008

informasjon. enten du vil eller ikke.

TAKK, kristoffer.

Fire jobber jeg har hatt:

  1. Avløser hjemme på gården
  2. Vaskekjerring/renholdsmedarbeider på St. Olavs
  3. Vaskekjerring/renholdsmedarbeider på Sygna VGS
  4. Barnevakt/supertante - ulønnet fulltidsjobb

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen:

  1. Braveheart
  2. Notting Hill
  3. Dirty Dancing
  4. Batman - usikker på om 1 eller 2 er best

Fire plasser jeg har bodd (klarer du å gjette hvilken som mangler?):

  1. Tustna (15 år)
  2. Torvikbukt (10 mnd)
  3. Balestrand (2 år)
  4. Mount Holly Springs, PA, USA (1 år)

Fire TV-program som jeg liker (men det fins fler. så mange fler.):

  1. Friends
  2. The Simpsons
  3. Beat for Beat
  4. House

Fire steder jeg har vært på ferie:

  1. New York, USA
  2. Surnadal
  3. Corfu, Hellas
  4. Roma

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:

  1. It's learning (hadde det enda vært så vel.)
  2. Blogger
  3. Facebook
  4. Gmail

Fire steder jeg heller ville vært nå (jeg ER på et av mine favorittsteder, men dette er noen av de andre stedene jeg liker godt):

  1. Tustna, helst på et fjell.
  2. Paris, vandrende langs Seinen.
  3. Gossen, vandrende i fjæra, duvende på en fiskebåt eller på dragracing.
  4. Mount Holly Springs

Fire andre bloggere jeg utfordrer (må jeg, må du. moahaha.):

  1. Elisabet
  2. Ann Helen
  3. Kari Eklund
  4. Gunnhild

3 kommentarer:

  1. i likte fole godt avsnittet der du skriv kor du gjene ville vore no, punkt 3! ;o) tjohoo! i min kjedsomheit e d fole mange like blogga å lese på no!

    SvarSlett
  2. hehe, tenkje e du gjær ja kari. :D

    SvarSlett