torsdag 27. november 2008

ælg.

æ vil ha en ælg. uttales med sørlands-dialekt.

mari gir plutselig litt mer mening. hun gikk rundt og sa at hun ville ha en elg mens vi gikk på Sygna. etter å ha begynt å lese Doppler, har jeg også lyst på en elg, egentlig. men jeg har lyst til å skyte elg også. hmm. elgkjøtt eller kose-elg?

jeg har mer eller mindre flyttet inn på dragvoll. det er koselig her. de har pusset opp kantina siden sist jeg var her, som er ganske lenge siden. jeg lærer i en hastighet jeg ikke trodde var mulig. det hjelper å lese pensum, må si det. men. kaffe, matpakke, eget lesehjørne, koselige samtaler med vilt fremmede, delt frustrasjon med linn, en meget bratt lærekurve og en hjemmeeksamen som går sakte men sikkert fremover, det oppsummerer stort sett dagene. og så lenge mandag fortsatt ikke er FOR nærme, koser jeg meg faktisk.

jeg synes det er så kjekt, så det er på tide med en ny poll!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar