tirsdag 4. november 2008

nye utfordringer

jeg er litt bekymret over hvor mye tid jeg har brukt på blogglesing og facebook i det siste, så jeg tenkte jeg skulle se meg om etter andre ting å gjøre. jeg kom på at det er flere ting jeg har lyst til å lære, som for eksempel...

1. kjøre motorsykkel



2. kjøre lastebil



3. gå/stå/renne på ski



4. dykke



5. jakte



jeg har bare et par ørsmå utfordringer. jeg må kjøre opp på bil før jeg tar lappen på motorsykkel. lastebillappen er så dyrt at jeg får vondt, i tillegg til at det også her ville vært en fordel å prioritere bil først. mangelen på snø, og ski for den del, gjør det litt vanskelig å skjerpe skiferdighetene. dykking har jeg forsåvidt prøvd, og det var gøy, men pustinga fikk jeg ikke helt teken på. å puste inn gjennom nesa er ikke å anbefale. :D jegerprøven har jeg faktisk tenkt å ta, men jeg rekker ikke noe kurs midt oppi eksamenslesinga. men. hva skal jeg finne på da?

3 kommentarer:

  1. lese til eksamen... det er spennende

    SvarSlett
  2. Å lese til eksamen er bare helt utrolig kjedelig!!!
    å flyte på rutinen er mye mer spennende, egentlig.. Det har jeg selv praktisert gjennom hele bachelorstudiet, med svært varierende hell, for å si det slik :)Men, hva er galt med å ta i bruk litt mer av alfabetet?

    SvarSlett
  3. eksamenslesing er kjedelig. derfor bryr jeg meg ikke med sånt i for stor grad. :D tror jeg vil få behov for å lese ørlite grann mer dette semestret enn i fjor. det var på hengende håret på den ene eksamenen altså. men, jevn fordeling utover alfabetet er fint. :D

    SvarSlett