torsdag 6. november 2008

oj.

for en tid tilbake fikk jeg et ganske stort sjokk, som egentlig ikke var så sjokkerende likevel når jeg bare fikk tenkt meg litt om. like fullt er det ganske stort, synes jeg.

den beste venninna mi fra USA har jeg fortsatt jevnlig, og god kontakt med. for en liten stund siden skrev hun til meg at hun identifiserte seg selv som mann, og har tenkt å gjennomgå et kjønnsskifte.

haka mi datt ned et par centimeter. jeg satt bare og kikka på dataskjermen en stund. så gikk jeg over til å stirre tomt i lufta, for så å glane på skjermen igjen. hva sier man til sånt?

vel, som sant er. jeg er glad i henne enda jeg. bare at hun er en han. og mer komplisert er det egentlig ikke.

2 kommentarer:

  1. Jepp. Du vet, gutter er egentlig ganske gode venner de også. I noen tilfeller bedre enn jenter faktisk :D

    SvarSlett
  2. bare at han er jente da... på sett og vis

    dette var nå litt spesielt kan man si

    SvarSlett