torsdag 20. november 2008

ærlig talt...

...så synes jeg det er bedre å blogge for ofte enn for sjelden.

jeg har ikke gått tur på leenge nå, så i dag MÅTTE jeg ut. på med ekstra genser, ullsokker, stillongs, skjerf, lue, hansker, vintersko og refleks, og på TUR. jeg har et prosjekt for tiden, som går ut på å finne veier jeg aldri har gått før..! til min stadige forundring er det veldig mange veier jeg ikke har gått på tyholt, som er et av de fineste stedene å gå. og det på tross av at jeg har bodd der litt over et år. i dag var det ekstra stas, siden det er kommet snø i bartebyen. *koselig*

når man er ute og går rundt midnatt er det mye kjekt å se, og man kan slå av en prat med noen. :D turgåing midt i byen er ikke så kjedelig som jeg trodde det kom til å bli, selv om fjellet fortsatt er å foretrekke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar