mandag 17. november 2008

seks ting på en mandag.

jeg må vedkjenne at det ikke virker særlig tiltalende å skrive om "mitt liv som bendelorm" som foreslått på forrige post, og har derfor vært på søken etter et annet tema.

elice la ut følgende oppfordring på statusen sin på facebook..: beskriv livet ditt med seks ord. siden jeg leste det har jeg tenkt litt. hvilke seks ord ville beskrive livet mitt best, eller hva har pekt seg ut som det viktigste for meg? livet mitt kjennes til tider ut som det aldri vil ta slutt, og jeg har opplevd nok for et helt liv allerede. andre ganger føles det som jeg nettopp har begynt, og at jeg har så utrolig mye ugjort. uansett, å oppsummere mitt ganske nøyaktig tjueén år lange liv er like vanskelig uansett. men. jeg har tenkt. i et annet humør, på et annet tidspunkt ville ordene kanskje ikke ha vært de samme, men akkurat nå er dette de seks ordene jeg til slutt sitter igjen med.
  1. Bølgedal
  2. Kjærlighet
  3. Vekst
  4. Reise
  5. Drømmende
  6. Rik
såh. jeg er tilbake i trondheim etter ei langhelg i surnadal. det har snødd, noe som er relativt uvant for et kystmenneske som meg selv. men kjekt. magnus er nå en hjertesmelter, og jentene lærer nye ting absolutt hele tiden. det er herlig å følge med på utviklingen deres.

og. en på jaktlaget til olav og ingebrigt skjøt to hjorter i helga. jeg fikk ikke med meg hele historien, men en av hjortene hadde iallefall reist seg etter å ha blitt skutt x antall ganger, og blitt kuttet strupen på. ganske heftig.

3 kommentarer:

  1. er magnus en medisinstudent?

    SvarSlett
  2. haha. kanskje med tiden, men ikke med det første. gi det en.. si, tjue år. :D

    SvarSlett