torsdag 20. november 2008

snø.

jeg liker snøen bedre når den ligger på bakken. snø som virvler opp over alt, og kryper under jakka, det liker jeg ikke fullt så godt. men. det er litt koselig med snøstorm også da. det er fint vær å være inne i, som min mor så fint sier det.

i dag dro sigrid marie, anders og jeg på det jeg kaller nerde-shopping. vi skulle handle klær til anders. det gikk bra, og overraskende fort. vi traff til og med på han kule nordlendingen som jobber på carlings i nordre. etter at anders hadde fått oppdatert klesskapet sitt litt, fikk jeg svidd av noen kroner jeg også. etter å ha oppdaget at eneste måten å passe inn i juleklærne fra i fjor, var å la være å puste, måtte jeg finne meg i å kjøpe noe nytt. shopping er vel strengt talt ikke det verste å bli utsatt for, synes jeg, så det gikk egentlig helt greit.

åh. jeg gleder meg litt til å gå i finklær, og se tre nøtter til askepott, herje med ungene, spise til jeg nesten sprekker og leke ute i snøen. *jul*

okei. ny poll..!

2 kommentarer:

  1. aa, jeg savner sno kjenner jeg! d hadde vaert digg na aa aka ne bakken!
    men her sitter jeg solbrent paa en vel treig data og koker i varmen.
    meeen...skal ikke klage jeg..

    SvarSlett
  2. snø er gøy, en stund hvertfall. nå har den begynt å smelte litt bort igjen, og da er det bare litt trist.

    og. consider yourself envied. SOMMER midt på vinteren. :D

    SvarSlett