tirsdag 25. november 2008

sum.



okei, så dere liker snø. grei deal.

i dag har inneholdt en real trenings- og arbeidsøkt på dragvoll. deretter kom jeg hjem til nyvasket leilighet, herlig. med en solid middag, og en episode av "jakten på kjærligheten" blei det da en fin kveld. jeg dønn sliten, men det er faktisk ganske deilig.

og. jeg har lyst til å prøve geocaching. og å hoppe i fallskjerm, hvis jeg klarer å manne meg opp. jeg er livredd for store høyder, og mye annet også, for den saks skyld. MEN. jeg har bestemt meg for å pushe meg selv litt, og prøve en del ting jeg egentlig er pissredd for. såh. dykking, fallskjermhopping, klatring, rafting og å snakke med fremmede på telefonen: here I come. :D

5 kommentarer:

  1. Jeg kommer på en annen skummel ting også...
    Hva med å reise helt alene, uten følge til et land der du ikke skjønner et kvekk av språket, som er varmt og som ligger i store skumle AFRIKA...

    Det hadde vært kult det! Kan hente deg på den skumle flyplassen jeg, så vi kan reise gjennom den skumle trafikken og reise på skummelt besøk..

    Deal?

    Pff.. Fallskjermhopping du liksom... (Det hadde ikke jeg turt, iallefall...)

    SvarSlett
  2. jeg har også kjempelyst til å prøve geocaching... mangler bare en gps...

    SvarSlett
  3. inge: jeg har reist alene, uten følge, til et land jeg ikkje skjønner språket OG til afrika. men ikke samtidig da. :D men. hadde vært ufattelig GØY å dra til mali. dere skulle vært i kenya altså. mye enklere å kombinere med swihilistudiet. :D

    tror du ikke jeg tør? kanskje sekstiårsgave til meg selv. :D moaha.

    therese: ja, jeg og. dumt jeg ikke kjøpte telefon med GPS, hvis ikke kunne vi forvillet oss inn i skog og mark på leting etter spennede cacher. :D

    SvarSlett
  4. MEN, det går jo an å kombinere Mali med Fransk studiet da.. :)

    Det er til og med noen her ute som studerer fransk i Trondheim, via Skype :)

    Eneste ulempen er at de til Paris i mai da...

    SvarSlett
  5. uf og huf. MÅ de virkelig til paris? DEN var lei altså.

    hihi. franskstudiet hadde vært litt gøy, hadde jeg kunnet et fnugg fransk fra før. blir litt vanskelig å hoppe midt inn i studiet. MEN, fortsatt veldig gøy med fransk. løpte på tredemølla i dag mens jeg prøvde å tolke den franske teksten som stod frampå maskina. meget spesiell kombinasjon må jeg si. s'il.. *pust* vous.. *peees* plaît.. *surkle*

    SvarSlett