søndag 14. desember 2008

festdag.

i dag (som i i går) var det adventsfest i betania..! jeg fikk prøvd meg på å lage waldorfsalat, og ganske svære mengder av den også. heldigvis ble det bra. :D også var det kjekt å få dolle seg opp litt etter å ha dasset rundt hele eksamenstida. god kalkunmiddag, god underholdning, deilig kaffemat og godt selskap gjorde det til en flott kveld. jeg var på scena ikke så rent få ganger. jeg var med på en framvisning, som "frivillig" (jeg hadde vel ikke så mye jeg skulle sagt). leken, som var en del av herrenes tale, gikk ut på å reise seg når lederne leste opp ord jeg og de andre forbandt med menn og maskulinitet. jah. jeg ble litt sliten i beina etter en stund, var jo så mye positivt å si om "sa karranj." neste post på programmet var å knytte slipsknute, på meg selv. jeg har ikke knytt slips siden jeg var en ti-elleve og lekte meg med å knytte windsorknute på alle som stod stille lenge nok. jeg sleit en DEL kan man si, og endte opp med å knytte en vanlig knute. øving må til. min siste tur på scena var da jeg ble kåret til "årets kjendis" med begrunnelsen at de fleste har sett meg, alle har hørt meg, og alle vet hvem jeg er. jeg kan godt skjønne at alle har hørt meg (vanskelig å unngå til tider), men med bakgrunn som en anonym grå mus (dog en veldig høylytt grå mus) ble jeg litt sjokkert. men. hyggelig. :D

3 kommentarer:

  1. åå.. va d d salatn heita! Va kjæmpego!!:) Hp du ikke bei altfår slitn under eventyr i Herrenes tale.. Va hadde ikke heilt tænkt på at d va faktisk ganske ofte dåkker skulle røyse dåkker opp.. Men tuuusn takk får jælpa!:)

    SvarSlett
  2. bare hyggelig. :D må jo få være med å skryte litt av disse gutta. :D

    SvarSlett
  3. det var ingen som reiste seg da dere sa "anstendig" btw...

    SvarSlett