søndag 28. desember 2008

fjelltur.

jeg har gått fjelltur. så sant man kan kalle det fjelltur når turen gikk til en liten kolle. og jeg falt mer enn jeg gikk. og jeg måtte ta hundreogørten pauser siden jeg ikke fikk puste. søren heller. det er JEG som bestemmer her. jeg har gått fjelltur. og det var herlig å bare stå i solskinnet og nyte utsikten da jeg nådde toppen. det tok litt tid, siden det lå blankis hele veien, stort sett. men. kjekt var det.


hjembygda mi, soleim. sola titter så vidt fram bak foten av stabben.


utsikten i retning hitra og aure.

1 kommentar:

  1. Dette så jo veldig kjekt ut! Kaldt, men kjekt.. :)
    Du har forøvrig min fulle sympati når det gjelder å få igjen pusten :) DET trenger jeg også stadig vekk når jeg går i motbakke....

    Var det Nautatten du var på, forresten?

    SvarSlett