mandag 1. desember 2008

katt. aids. lilla. advent. eksamen.



okei. knepen seier til katt der. jeg liker katter. katten min, rakkærn (ikke døm meg. jeg var sju år.), er meget intelligent, og jeg er stolt av å være kjæledeggen hennes. uansett. jeg er overrasket over hvor mange stemmer kanin fikk, men de er nå søte, disse små pelsdottene. ellen og jeg vurderer å sette et lite bur innom døra på stua, slik at kaninene våre har et sted å bo. hybelkaninene, vel og merke.

i dag er det verden aids-dag. du kan være med å støtte kampen mot aids ved å delta i Apotek1 sin julekalender. eller du kan støtte UNAIDS for eksempel. eller ikke. men, uansett er det aids-dagen i dag.

noe annet det er i dag er første desember. her i heimen lukter det deilig etter at jeg har vasket leiligheten. det var strengt talt nødvendig etter at jeg klarte å rote den til betraktelig siden ellen vasket sist. jeg har også pyntet til advent med lilla, stearinlys, adventsstjerne, julekrybbe, lykter utenfor inngangsdøra og stearinlys. endelig føles det ut som det er jeg som bor her. jeg ELSKER lilla.

i natt en gang ble jeg ferdig med hjemmeeksamen i ENG2155. etter et par timers søvn kom jeg meg på dragvoll for å levere det ferdige resultatet i morges. det var en u-t-r-o-l-i-g deilig følelse å gi fra seg oppgaven. nå er det bare tre eksamener igjen, så er jeg halvferdig med bachelorgraden min.

3 kommentarer:

  1. DER ja!! var det som mangla når jeg var på besøk..liiite spennende farger (altså ikke lilla)

    ..og lyktene hadde jo greid seg fint,innpakka i voksiposen til magnus! skikkelig fint

    SvarSlett
  2. Hei! Så koselig du ha laget det, får lyst å komme på besøk jeg. Jeg gleder meg sååå mye til jul! Jula blir definitivt annerledes i år, men likevel...Jeg gleder meg, ikke minst til pinnekjøtt :)

    SvarSlett
  3. lyktene greide seg utmerket de. :D

    pinnekjøtt ja, jeg holder meg til torsken jeg. :D annerledes er ikke nødvendigvis så dumt. jeg skal (forhåpentligvis) feire jul med SNØ i år, fremfor kaldt regn, og i Surnadalen. litt spennende det også, om ikke like eksotisk som afrika. :D

    SvarSlett