mandag 22. desember 2008

på farten.

gunnhild, erik og jeg kikka på en DVD fra en konsert med Muse. jeg har sett vokalisten, Matthew Bellamy, spille både gitar og piano som om han aldri hadde gjort annet. hjemmekino med bra annlegg og en helt VILL sub er tingen. jeg tror jeg er litt guttejentete på ting som har med lyd og biler og gjøre. bortsett fra at jeg ikke skjønner meg på noen av delene.

i dag har vi vært på lynvisitt på tustna for å møte mor, far og hele familien til broren min før jul og utveksle gaver. jeg kom på at jeg ikke har vært hjemme siden oktober, og ikke skal jeg være hjemme i jula heller. får ta det igjen på nyåret. det var uansett koselig å ta turen innom i dag. på veien hjem telte vi 121 juletrær med lys på. NOE må man jo gjøre på en to timers kjøretur, særlig når den femårige niesa mi trengte å flytte fokus bort fra at hun hadde klemt fingeren sin ganske heftig like før vi dro. den samme niesa leste i "veien til førerkortet" i dag da vi plutselig bare hadde én barnebok på deling på to. hun stortrivdes med å kjenne igjen bilmerker. i tillegg leste hun seg et par ord på russisk i dag, så i baksetet gikk det stort sett i "da" og "njet." en språkglad tante som har vært på ferde? neei.

jeg har LOVLIG lyst til å se Max Manus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar