torsdag 4. desember 2008

sånn greie.

siden jeg er midt i eksamenslesinga, tar jeg imot enhver unnskyldning til å ikke lese med stor iver og glede.

sister-in-law beate har gitt meg utfordringen å fortelle ti ting om meg selv. meddelsom som jeg er, er det ikke så mye som folk ikke vet om meg lenger, egentlig. meen. vi får prøve likevel.

1. jeg har lyst til å bli med i røde kors sitt hjelpekorps.
2. jeg har et fadderbarn på filippinene.
3. jeg har en drøm om å ha vært på alle kontinentene før jeg fyller femti (med det følger, naturlig nok, et ønske om å faktisk fylle femti.). for antarktis gjelder bare farvannet.
4. jeg blir i dårlig humør hvis dorullen henger feil vei.
5. jeg ELSKER å analysere folk men det kan bli litt mye av og til. desverre har akkurat den funksjonen ingen av-knapp. slik som meg. :D
6. jeg elsker styggvær. nordmørsk ruskevær med vind, regn og saltvann som pisker inn over landet.
7. jeg var ganske jevnlig i slosskamper på barneskolen.
8. jeg samler på penger fra hele verden.
9. jeg samler på steiner fra steder jeg har vært.
10. jeg er avhengig av lypsyl.

jeg liker denne slags kjedegreier jeg, så spørs det bare om dere liker det like godt,

elisabet, miriam og hanne.

2 kommentarer:

  1. Enda en sånn kjedebloggting. ):
    Du skal være glad du ikke førte opp meg, for da kunne jeg fort ha kommet til å trykke på Flag Blog (Notify Blogger about objectionable content on this page) :P
    Har alltid lurt på hva som skjer hvis jeg trykker der.

    SvarSlett
  2. da sprenger pc'en til ingrid

    SvarSlett