tirsdag 2. desember 2008

wohoo.

i dag er en merkedag. etter å ha vært masse syk, ikke orket å trene, og bare hatt så elendig teknikk at jeg ikke kunne pushe meg selv mer, kunne jeg gå opp til 30 kilo i benkpress i dag. jeg klarte bare to repetisjoner på det siste settet, meen da hadde jeg først tatt et sett med 11 x 27,5 kilo også, pluss fire-fem sett med 30 kilo. linn og jeg har gått over til smith-maskin fremfor vanlig benkpress, for å forhindre at vi ødelegger oss på grunn av manglende teknikk. det krever et par kilo ekstra på stanga for å jevne ut forskjellen, som er litt kjipt, siden de ikke kan telles med. se, der, fikk med litt fysikk også. :D

og. tilfeldige sider rundt om kring på internett kan være riktig så spennende. i dag har jeg lest om stærðfræði på wikipedia. spennende. eller, ikke egentlig, for temaet interesserer meg ikke i det hele tatt, men fra et syntaktisk og semantisk synspunkt, så er det veldig spennende.

meen. så var det pensum da. du og jeg, ENG2302, du og jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar