tirsdag 13. januar 2009

denial.

nei, jeg griner ikke. jeg har bare noe på øyet.

4 kommentarer:

  1. eeeh..jaaaha?
    du asså...

    får foresten bli med på klatring neste gang du kommer, er på helg det er åpent så..

    SvarSlett
  2. hehe. jeg så film i går skjønner du, og jeg begynte selvfølgelig å grine.

    jeg har kjempelyst til å være med å klatre, men får se hvordan det går med skuldra mi først. fikk en karamell i skiløypa i dag. :D men, høres ut som en god plan.

    SvarSlett
  3. heia :D --åssen får man til å legge inn at man teller de som er inne på bloggen?

    SvarSlett
  4. den gunnhild har lager du selv på http://blogcounter.com/

    Det er en litt omstendelig prosess å lage denne, men du har stor valgfrihet i forhold til farger og sånn. Du må opprette en profil for å lage telleren. når den er ferdig kopierer du html-koden, går inn på "rediger utforming" siden på bloggen din, velger "legg til gadget" og åpner "HTML/Javascript." Her limer du inn koden din, som vil bli seende ut som en teller på bloggen din.

    Det kan finnes andre tellere, jeg har bare ikke tatt meg bryet med å lete mer. Om du skulle finne noen, er fremgangsmåten for å legge den inn mest sannsynlig den samme.

    Du kan også opprette en profil på google analytics, som tillater deg å se litt mer detaljert informasjon om trafikken på bloggen din, til personlig bruk. Der bruker du Google-kontoen din til å lage en profil, og limer inn en html-kode i kodingen på bloggen din, slik anvisningene forteller deg. En kjekk liten gadget for å følge med hvor mange besøkende du har, hvordan de finner bloggen din og mye mer.

    SvarSlett