tirsdag 6. januar 2009

divine intervention.

haha. jeg fant ut hvorfor jeg sto på psykosomatikk. strykprosenten var på svimlende, hold deg fast... 0,0% ..! så mye rot og kluss har nok ført til at de simpelthen har senket terskelen.. en del.

jeg har kjøpt meg lysterapilampe. nå sitter jeg barføtt og later som det er juni.

og jeg har kjøpt mitt første klassiske musikkstykke. mozarts "air" henger igjen fra barndommen, men jeg liker egentlig ikke klassisk musikk. det har skjedd noe rart her. jeg lurer på om jeg skal slutte å sitte på iTunes store sent på kvelden. jeg burde generelt slutte å gjøre så veldig mye i det hele tatt sent på kvelden.

5 kommentarer:

  1. Jeg fikk tre cder med klassiske favoritter til bursdagen... Siden har jeg igrunn hørt på dem. Hm... Kanskje Eldar og Ellen ikke likte det egentlig? Hm...

    SvarSlett
  2. Klassisk musikk kan jo være kjekt det! For min del så havner jeg nok mer i jazz-gata når det gjelder avslappingsmusikk... Bl.a har vi hørt en del på Bugge Wesseltoft sin juleplate i det site: It's snowing on my Piano :) Den er OK!

    Eller så hadde jeg nok vært mer bekymret om du hadde begynt å høre på country eller svensktoppar.. Det er liksom ikke SÅ kult igjen...

    SvarSlett
  3. ¨Forresten er det mye bedre å gjøre ting sent om kvelden, problemene oppstår først når man kommer på at diverse kontorer og slikt holder stengt når man gjerne vil ringe dem...

    SvarSlett
  4. Jada, jeg veeeet dette er den ørtende kommentaren, men nå har jeg iallefall noe til deg ;) titta i blogget!

    SvarSlett
  5. Syneloi pozdrawia Ciebie Ingrid z Warszawy życząc szczęśliwego 2009 roku!

    SvarSlett