torsdag 8. januar 2009

å, for ein strålande morgon.

jeg er nettopp ferdig med den første forelesninga (teknisk sett er den andre) i år, og jeg har lyst til å legge meg ned og dø. kjedeliiig. jeg har begynt å se etter andre fag jeg kan ta, og jeg begynner seriøst å vurdere å ta en bachelor kun i engelsk, eller kanskje ta statsvitenskap i steden for samfunnskunnskap. jeg vet ikke. men, det er litt vanskelig å finne fag som starter opp om våren. i tillegg har jeg funnet ut det engelskemnet jeg kunne tenke meg å ta dette semesteret, går samtidig som statsvitenskap.

bussen til skolen i dag tok laang tid. vi tok en svipptur innom nardo, kjørte E6 et stykke, og tok en liten avstikker på slutten også. det er dårlig vær i trondheim. i dag regner det, og det ligger mye snø. trafikken var mildt sagt kaotisk i morges. rushtid, slaps OG blankis.


rødt viser den ruta vi skulle kjørt, svart er den ruta vi kjørte.

nå skal jeg i pirbadet. litt avkobling tror jeg blir bra etter en litt humpete start på dagen.

3 kommentarer:

  1. hva med alle de stakkars passasjerene som stod og ventet på bussen som ikke kom fordi den valgte å kjøre en annen rute

    SvarSlett
  2. Litt for tidlig å bli skolelei nå. Tenk positivt. Du har et strålande semester foran deg. :D

    Og som jeg alltid har sagt: Buss er noe tull!

    SvarSlett
  3. jacob: de måtte nok pent vente de.

    kristoffer: ikke skolelei, jeg savner bare å ha fag jeg LIKER. jeg elsker engelsk.

    buss er bra, så lenge de har på kjettinger.

    SvarSlett