mandag 5. januar 2009

gloria.

jeg er innom NTNUs studentweb GANSKE ofte for tiden for å se om jeg har fått noen flere eksamenskarakterer, og i kveld kom bomben. jeg STO på psykosomatikkeksamen..! jeg hvinte faktisk da jeg leste det. jeg har ikke en gang kjøpt pensumboka og de fleste av spørsmålene jeg kunne ha sjangs på å få riktig svar på, ble fjernet grunnet en formell feil (eksamenssettet jeg fikk utdelt hadde de korrekte svarene på 7 spørsmål skrevet i kursiv. BURN.). så. jeg tipper at det har skjedd noe rart her. men. jeg sto. no complaints here.

i dag har jeg kjøpt klær. som passer. klesskapet mitt har nemlig krympet og slitt ut ganske mange av klærne mine, og en god del er modent for utskiftning. så, nyttårssalg er bra. også har jeg kjøpt meg en enorm veske til å ha treningstøy i. som motivasjon. :D også har jeg og elisabet sett "yes man" med jim carrey. litt skuff. men bra også. og. alltid like festlig å sitte foran en gjeng med.. hva, tiåringer? velvalgte ord som "åh. åh. åh. æ SKJØNT de dærre asså! æ skjønt de æ!" til et VELDIG eksplisitt poeng. flott. popcornkasting gjør det hele komplett. men. det var jo underholdning i dem, også. og dem trengte jeg ikke betale for å høre på.

jeg går rundt og synger "he is still the christ of christmas" for meg selv. jeg ble helt hekta etter julekonserten til frekvens. takk til bente som sendte meg den. :D jula er ingenting uten Jesus.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye. Nå er du vel en fullt utlært psykosomatiker! :P

    Bra å høre at det er flere som har fått den sangen på hjernen.

    SvarSlett
  2. Den der kinoopplevelsen der minna om ein eg hadde, da eg gjekk i tiandeklassen og var på danskebåten. Det einaste problemet var at dei som dreiv å forstyrra der var klassekameratar av meg....

    SvarSlett
  3. Det var ikke dårlig. Så valgte du altså riktig perspektivemne... :P

    Og den sangen er fantastisk moro både å høre på å synge, men ganske smertefull og vrien for en stakkars bass som den ikke er skrevet for :P

    SvarSlett
  4. kristoffer: jepp. FULLT utlært. :D

    Eldar: hehe. jeg kan også kjenne meg igjen i min egen beskrivelse. beleilig nok kan jeg ikke huske hvor gammel jeg var på det tidspunktet. :D

    erlend: jepp. :D et fag det er umulig å stryke i. hallo, det er jo fantastisk.

    SvarSlett