søndag 11. januar 2009

i dag er i morgon i går.

akkurat no. har eg lyst til å finne på noko.

det er så monge som ikkje seier kva dei eigentleg tenkjer. og føler. og vil. og ikkje vil. og eigentleg, så er det heilt greitt, for då vert det mindre å gjere for meg.

den fagre våren kjem så alt for seint. er det ikkje vår snart? eg lengtar etter vår og høyrer odd nordstoga.

er det berre meg, eller er "feelgood-nazi-zombie-splatter-komedie" eit merkeleg omgrep for å beskrive ein filmsjanger? eg undrar på om eg vonar å sjå "død snø" eller ikkje. eg lener mot eit nei.

søndagar kan vere keisame, men søndagsfrukost er herleg.

eg har gått tom for ting å tenkje på.

4 kommentarer:

  1. Tankene kan romme så mangt, og det er vanskelig å sette ord på alt.
    Og det vanskligste av alt er jo å vite om man bør si noe, når man bør si det og hvordan det skal sies.

    Livet er altfor komplekst for et stakkars lite menneske (det virker hvertfall sånn). :)
    Greit at vi har en stor og mektig Gud som har kontroll på alt sammen.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. monge er stygt å si. det kan være sårende for folk som har downs syndrom.

    SvarSlett
  4. er det ikke "mongo" du mener? eller er det stygt å si "monge" og?

    SvarSlett