onsdag 7. januar 2009

impregnert.

jeg har impregnert meg selv. jeg skulle impregnere jakka mi, og jeg fikk så mye på meg selv også, at jeg er blitt vanntett.

på tross av at jeg hadde på to vekkerklokker, sov jeg til halv ni i dag. litt teit, når forelesninga begynte kvart over åtte. så. jeg forsov meg til den første forelesninga i år. jeih. men. det hadde sikkert vært et sjakktrekk å legge seg før tre.

i rusen over å ha kjøpt lysterapilampe har jeg ryddet bort både advent og jul i dag, og tatt vårrengjøringa på forskudd.

akvariet ser litt stusselig ut siden nesten alle plantene døde etter å ha stått uten lys hele jula. en algespiser har strøket med, og mens jeg var ute og handlet noen nye fisker og litt annet stæsj i går, hoppet en fisk ut av akvariet. den var helt slapp da jeg kom hjem, og den også døde i dag.

jeg må se til å kjøpe busskort. pronto. hvis ikke kommer jeg til å være stuck i strindvegen til uti mars.

og. jeg har innsett at jeg ikke er god i noen sport eller noen annen form for fysisk aktivitet. ikke én. jeg lurer på om jeg skal gjøre noe med det. kanskje senere.

3 kommentarer:

  1. hvis du trenger mer inpregneringsspray, så må du bare si ifra! Min snille tvillingsøster gav meg nemlig det i julegave, av en eller anna grunn..

    SvarSlett
  2. Du veit, det er så masse som kan klasifiseres som sport, så du finn sikkert noko... ;p

    SvarSlett