mandag 19. januar 2009

sopranos.

jeg finner ingenting sjarmerende, hyggelig, ikke den minste lille positive ting med mandagsmorgener. jeg liker nemlig helg. jeg liker nemlig å sove. jeg liker ikke kjedelige forelesere. i dag gjorde jeg noe jeg ytterst sjelden gjør. jeg gikk, halvveis ut i forelesninga. å lese boka klarer jeg på egen hånd, jeg trenger ikke at foreleseren leser den høyt til meg. jeg er glad jeg skal til studieveileder i morgen, jeg håper bare jeg får høre det jeg har lyst til å høre.

jeg har debutert som sopran i frekvens, koret i betania, i dag. jeg fikk nok av kor for en stund etter at jeg var med i Immanuel på sygna, men nå var det på tide igjen, synes jeg. det var kjekt, selv om jeg sang mer tenorstemme enn sopran, var en halvtime for sen, og vi bare var to sopraner. lovsang er bra.

3 kommentarer:

  1. Mandagsmorran blir ikke noe verre enn hva man gjør den til. Viktig å være positiv! :D

    Kan tenke meg at Bente blei glad når ho fikk en ny frekvenser.

    SvarSlett
  2. Herlig at du kom, selv om du kom seint og tenorene kødda med deg og Ingrid:P

    Ja, Kristoffer, jeg ble glad! Ønsker meg flere, hinthint;)

    Ja, Jacob, kor er konge! Bli med da vel :)

    SvarSlett