mandag 26. januar 2009

dagan som kjæm å går.

jeg har praktisk talt bodd hos tante tone og fæmilin i helga, etter som meisingsetene var i byen. lenge siden jeg har vært der, gikk det opp for meg, så jeg blir nesten nødt til å kikke innom igjen om ikke lenge.

jeg holdt akkurat på å mekke en quiche lorraine, eller ost- og skinkepai (french style), da ellen, erlend, sigrid marie og kristoffer kom veltende inn døra. så, da var det bare å hive oppi litt ekstra, og peise på med en eksra salat og noen rundstykker, så ble det sannelig nok til alle. jeg liker selvinviterte middagsgjester.

i dag var det korøvelse nummer to i frekvens. lovsang er bare deilig, selv om ordene og tonene har en tendens til å hoppe litt rundt før de kommer ut slik jeg vil.

etter øvinga ble det en hyggelig tur på mækkern med ruth, ann helen og tine synnøve. to middager på en dag er vel strengt talt litt drøyt. men, det var nå godt da.

nå sitter jeg og sjonglerer hva jeg skal gjøre dette semesteret. jeg har visst ikke så mye fri som jeg trodde. det skjer noe stort sett hver helg. det ser ikke ut til at jeg får besøkt alle de jeg har lyst til å besøke, og gjøre alt det jeg har lyst til å gjøre dette semesteret heller. jaja. slik går no dagan.

2 kommentarer:

  1. Hæh...!! Kan dette tolkes slik at du ikke kommer på besøk til oss i vår???

    Nå ble vi skuffet her.. Det handler om å prioritere, vet du.. :) Vel, vel.. Men kanskje vi kan få besøk til høsten? Det hadde vært trivelig!

    SvarSlett
  2. kan bli tøft ja. :D

    det kan faktisk hende at jeg får til å komme på besøk senere, må begynne å se meg om etter en jobb da, slik som vanlige dødelige. :D

    SvarSlett