tirsdag 27. januar 2009

køkultur.

jeg synes det er koselig når ungdom slipper forbi gamle damer når de står i kø. eller reiser seg på bussen. det vitner om at samfunnet vi lever i ikke er helt på kjøret. enda.

jeg har laget kø i dag jeg. jeg hadde nemlig min andre kjøretime i dag, og har sneglet meg av gårde langs veiene. jeg trenger å øvelseskjøre. mye.

ellers har jeg nok en gang fått stadfestet at det er ganske god underholdning i å gå forbi den stillestående køen ved gløshaugen. :D

og av u-kø-relaterte ting kan jeg meddele at jeg er blitt mye bedre i skulderen. jeg klarte til og med å sove på venstresida i natt. nå er det bare en bitteliten kul igjen, og jeg begynner å tenke på å kanskje ta en skitur til. i litt mindre kupert terreng denne gangen kanskje.

1 kommentar:

  1. Du får høre med Anette om hun tar kjøretimer med deg også :)

    Hun ruller jo rundt med Kathrine K i alle fall...

    SvarSlett