tirsdag 20. januar 2009

velkommen...

skal du være, Barack Obama. måtte du være tilliten verdig.

jeg har hatt min første kjøretime i dag. jeg må innrømme at jeg ble litt svett da vi plutselig befant oss i Elgsetergata. men, jeg overlevde, og satser på at jeg klarer å kjøre sånn noenlunde trygt om ikke alt for lenge.

jeg sliter med å finne ut hva jeg skal studere. jeg fikk ikke så mye ut av studieveiledninga i dag, så nå står jeg litt på bar bakke. men, jeg skal tenke veldig, veldig mye de neste par dagene, og gjøre meg godt kjent med sidene til utdanningsdirektoratet, kunnskapsløftet og studiekatalogen på NTNU.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med kjøretimen! Det går nok bra skal du se (både kjøringa og studiene).

    SvarSlett
  2. så spennede!! tenk..snart kommer du kjørende heeelt selv...(hit med bussen og spørr om å få låne bil ja!! )
    spennende!

    SvarSlett
  3. Ingrid! Gratulerer med køyretime, så kjekt å vere i gang med å ta lappen:)
    Du er hjarteleg velkommen hit hos meg og gutta, tenkjer støtt at no må det verte snart - men så kjem eg aldri lengre enn tanken...
    Sett av ein eller anna dag om to - tre veker, så tek vi det etter at eg har vore i Frankrike:)
    Stor klem!

    SvarSlett