torsdag 12. februar 2009

buzzy bee.

jeg er litt usikker på hva jeg har gjort. jeg sa ja til å stille som kandidat til styret i BUF, med VELDIG stor sjangs for å bli valgt. velvel. sanneligen sa jeg ikke ja til å være med i styret for skiweekend også. men. det er mest gøy det.

og. jeg har begynt å merke litt senvirkninger av hjernerystelsen min, har vært over normalen trøtt og får vondt i hodet av mye lesing, TV-titting og å sitte foran dataen. mine daglige facebook- og bloggdoser gjennomføres i små bolker, noen minutter av gangen. kjedelig. hva skal finne på i stedet? forslag mottas med takk.

vel. i helga blir det full fres med regaze på søvasslia. som den utrolig rutinerte (HAH.) leirlederen jeg er, stiller jeg opp med godt mot.

fremover blir det en del kjøretimer også, som om det ikke skulle være nok at jeg drømmer om clutching og giring fra før.

og. hihi. neste uke skal jeg begynne med pianotimer!

og så har jeg sannelig flere planer som skal gjennomføres de neste ukene. du store all verden. dette begynner faktisk å minne om et liv.

i kveld fikk jeg skrekkelig lyst på sjokolade, men jeg fant ikke noe, ettersom jeg har spist opp all den mørke sjokoladen jeg bruker å ha liggende for krisetilfeller. så. løsningen ble å lage muffins i stedet. men. jeg skulle ønske jeg fikk litt hjelp til å spise dem opp.


muffinsrøre. naam.

2 kommentarer:

  1. jeg sku gjerne ha hjulpet deg med de muffinsene!! men ikveld passer nok desverre litt dårlig. Om det trengs en anna gang så stiller jeg nok gjerne opp!

    SvarSlett
  2. Du er nok sikra plass. Hvertfall hvis den paragrafen i BUFs lover om kvinneandel skal brukes. Spørsmålet er hvem av oss andre kandidater du dytter ut.

    Og muffins kan jeg helt sikkert hjelpe til med å spise en gang.

    (er det tilfeldig at ordbekreftelsen som jeg får opp nå inneholder "mufi" ?)

    SvarSlett