lørdag 7. februar 2009

gårdslivet.


i dag har far drevet og sagd ned, og kuttet opp sånne.


jeg har halt over ende og dratt unna trærne, og da har jeg kjørt en sånn. det har jeg ikke gjort før, selv om jeg kommer fra gård. jeg vil jo ikke påføre meg selv arbeid enn jeg må, må vite. vel. det gikk relativt greit. men. det er lurt å clutche når man skal gire. og det er praktisk talt umulig å kvele en traktor.


jeg har hatt på meg en sånn. litt festlig. vel, teksten stemmer jo. *flire*


og så har jeg hilst på disse. hvis du ikke skremmer dem, kommer de bort og sleiker over hele deg. gøy. :D

3 kommentarer:

  1. det er da null stress å gire uten cluch:P jeg kjøret fimabilen uten cluch hele torsdag jeg:P bare å gire på rett turtall det:P bar litt veldig vanskelig og starte uten:P

    SvarSlett
  2. Kjekt å se at dere tar vare på kantene rundt ekrene på Solbakken.. Kan se ut som at det var ute på "ytter-myranj" dere har holdt på i dag, borte ved beite..
    Ser skrekkelig kaldt ut, forresten.. MEN, kunne godt byttet et par dager med kaldt mot den varmen som kommer smygende her for tiden..

    SvarSlett
  3. ja, da har det skjedd IGJEN...Slutt å gjøre kjekke frilufts-ting i Norge, jeg får hjemlengsel!
    Kan vi ikke få flere innlegg om den fæle vinterkulda eller noe :) Det er varmt i Mali, jeg vil ha på meg kjeldress og trekke inn frisk luft jeg også! :)
    God helg

    SvarSlett