torsdag 5. februar 2009

ho mor.

jeg er dønn sliten. jeg var innom tante tone en tur, før hun stakk på spa-ferie i åre. :D ylva, søskenbarnet mitt, klarer å tappe meg for energi. men kjekt er det.

i morgen skal jeg omsider hjem igjen, eller "hæm åt ho mor" som det heter på fint. fjellskoene er allerede pakket, og jeg gleder meg til å komme meg ut i skogen og kanskje opp på et fjell. i tillegg er jeg pent nødt til å øvelseskjøre litt. i tillegg har jeg presset inn en kjøretime i morgen tidlig klokka 7. jeg trenger all øvelsen jeg kan få.

3 kommentarer:

  1. Så godt det blir med Tustna tur!! jeg pålegger deg herved ansvaret med å bake morsdagskake til henne på søndag..jeg har laga kort på søndagskolen, som jeg sender i dag :) :)
    øvelseskjør masse!!

    SvarSlett
  2. Håper det gikk greit med kjøringen!! Skjønner godt at du vil heim en tur, tro meg..Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg også tatt meg en tur på Tustna ;)
    Hils ho mor så masse fra oss da og du får gjøre som Gunnhild sier, altså bake kake på søndag ;)
    Klem fra oss i Mali

    SvarSlett