torsdag 19. februar 2009

i steden for å lese.

oioioi. det skjer store ting. jeg har rundet innlegg nummer 300, uten å få det med meg. dette er innlegg nummer 302, så kjære blogg, om enn litt på etterskudd: GRATULERER!

strømmen gikk i auditoriet i dag. jeg satt nå der, litt forfjamset, og tygde på brødskiva mi. det flotte med at lyset gikk, er at jeg ikke kan se de store plakatene hvor det står "spising og drikking ikke tillat i forelesningsrom og datasaler" eller noe i den duren. jeg er sulten hele tida når jeg er på dragvoll jeg.

jeg ser at kategorien "rare ting jeg gjør og tenker på" begynner å dra ifra. det kan bli... interessant.

og, siden alle er så godt i gang med å herme, hermer jeg etter therese som kom på ideen etter at jacob hermet etter meg, som igjen hermet etter ellen. sånn cirka. jeg søkte på "ingrid kan" på google. dette er noe av det jeg fant.

ingrid kan fly.
ingrid kan norsk.
ingrid kan være en real bitch.
ingrid kan danse.
ingrid kan være seg selv.
ingrid kan alt, ordner alt og er alltid blid.

nå må jeg spise, selvomatte jeg spiste for en time siden. og så må jeg få meg nytt semesterkort. også må jeg lese. og så skal jeg spille piano. og så skal jeg være med å sjefe sammen med resten av styret i BUF. langt oppå byåsen. laangt. ugla, hallgrim. ugla?

1 kommentar:

  1. Får dere ikke lov til å spise i forelesningene på dragvoll?!?

    Jeg er glad jeg går på gløs jeg...

    SvarSlett