onsdag 18. februar 2009

ingrid er...

  1. en flott jente
  2. kool
  3. grisen min
  4. hakket nærare grand prix finalen
  5. ein av dei mange som slit med det stadig veksande problemet
  6. pratsyk
  7. tøff
  8. dritsexy
  9. et kjent norsk pikenavn
  10. overalt
jeg stjal en idé fra ellen på facebook jeg. jeg søkte på "ingrid er" på google. dette er de ti første treffene. treffende. om jeg må få si det selv.

hvis jeg ser løvenes konge igjen, kommer jeg SÅ til å grine. det er verdens tristeste film.

så. må jeg bare få klarhet i en ting. jeg biter ikke negler. jeg røyker ikke. jeg holder på å overvinne trikotillomanien. så, hvordan skal jeg få ut stress og frustrasjon da? jeg kan jo ikke gå tur HELE tiden.

åsåflink. jeg har ikke lest noe pensum. jeg prøver, men jeg sovner hver gang.

jeg er facebookavhengig. så veldig også.

dette var vel egentlig et oppsop av alt det rare jeg har tenkt på i dag. jeg tenker aaall ze time. og så har jeg både tenkt og skrevet på nynorsk i dag. bare fordi jeg fikk lyst. i tillegg har jeg og norah jones sunget duett. høyt. og så har jeg spist to middager igjen. det må jeg slutte med.

ellers er liver bare brsjaaa. yesh.

5 kommentarer:

  1. e bynt å læssa, å så tenkt e - kainnj e d så ha skrevve ta ått d?:)
    men nei, d va jo berre du...:)

    SvarSlett
  2. Du glemte å ta med ikkje profet i heimfylket

    SvarSlett
  3. Æ veit koss du har det! Eg vandrar rundt på ei sky heile tida. Men det er berre positivt om du byrjar å skrive nynorsk;) det er eit godt teikn:D

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. KM: hehe, nei. trur e må finn ut kå folk sie om me på ordentli e altså.

    jacob: hihi, joda, jeg så den også, men jeg stoppa på ti. :D

    miriam: du og du, er du attende i noreg? da må eg møte deg, rett og slett. :D men. det er fint og mjukt å sitte oppå ein sky. :D

    kommentar slettet: i know where you live. forsåvidt.

    SvarSlett