søndag 22. februar 2009

ingrid...

...fikk lyst på ruglete pommes frites med litt blanding og thousand island.
...synes det er fryktelig skummelt å stå foran masse mennesker og snakke. selv i BUF.
...synes egentlig at i dag har vært en jevnt over god dag.
...har funnet ut at jeg faktisk har ganske mye selvbeherskelse. når jeg bare vil.
...og ellen har servert fiskekaker til vegar, jacob, sigrid marie, eldar, elisabet og kristoffer i dag.
...er fortsatt våken.
...og elisabet skal hente anette på nattbussen.

6 kommentarer:

  1. Ingrid.. må legge seg! ....det må Maria også eventually..

    SvarSlett
  2. Selvbeherskelse kan jo være en bra ting... Noen ganger, iallefall..

    SvarSlett
  3. kan jeg spille blokkfløyte nå?

    SvarSlett
  4. ..så ska æ knuse en blærrrums-soss, for dæ min ve-heenn.. for rutebi-hi-hilstasjonen.. :D

    Kongekveld!

    SvarSlett
  5. maria: joda, jeg kom meg i seng til slutt.

    inge: joda. vil påstå at det er rent nødvendig til tider, faktisk. :D

    dere andre lille-lørdag-fanatikere: åh. jeg har måttet hørt på den flere ganger i dag. jeg har begynt å legge over til arendalsk.

    SvarSlett
  6. Sviiiiiikter aaaaaaldri æææææ-æææ

    Sorry:D MÅTT bare no da vet du;)

    SvarSlett