mandag 2. februar 2009

kom arbeidslyst og treng deg på...

...her skal du motstand finne.

jeg våknet tidlig i dag. kjempetidlig. jeg fant ut at det va en skam å stå opp så tidlig på en fridag, så jeg la meg til å sove igjen. så våknet jeg igjen i titida, og lå og glante ut i lufta i omtrent en time, siden det va så godt og varmt under dyna. det var riktig så vanskelig å få sove igjen, ettersom en gravemaskin dundrer inn i bakveggen på huset med jevne mellomrom. konklusjonen er at jeg har startet dagen med å få gjort... absolutt ingenting. men. jeg begynner å klø i kroppen etter å få gjort noe. jeg har nesten ikke trent siden midten av desember, og jeg blir helt desperat etter å få kjenne blodsmaken i munnen igjen.

vel. jeg skal ned i byen for å få omvisning på synagogen. en god, gammeldags "fieldtrip" med religionsvitenskapgruppa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar