søndag 15. februar 2009

leir på søvasslia.

joda. før jeg dro på fredag ble det sannelig ordnings med å bli kvitt muffinsene. jacob ofret seg.

på søvasslia har det vært livat, med en gjeng sånn cirka i alderen 14 til 19. jeg får brynt meg litt på den samme eldersgruppen jeg kommer til å jobbe med i skolen. jeg blir stadig forundret over hvor reflekterte de kan være, disse ungdommene. det er litt rart, at de er bare et par år yngre enn meg selv, noen av dem.

jeg har sett den største snøskavlen i mitt liv. på hemnkjølen snødde det. og snødde. og det snødde enda litt til. når det så ble akkurat passe kaldt og sol, var det kjempefint. i tillegg kunne vi på kveldstid nyte en fantastisk stjernehimmel.

i går kveld ble det en runde snørugby. utrolig gøy..! men, med det konkurranseinstinktet jeg har, klarte jeg ikke å ta det nok med ro, og ble slengt inn en hard brøytekant av is og snø. selvfølgelig landet jeg på den samme skuldra jeg har skadet fra før. velvel. heldigvis er det ikke på langt nær så ille som sist.

vel. jeg har allerede sovet middagslur i dag, og lurer på hvor lenge jeg kommer til å holde ut før jeg må legge meg, ettersom jeg ikke kom meg i seng før i firetida i natt.


elisabet på vei opp til gapahuken.


elisabet, øyvind og jeg laget bønnevandring.


det var MYE snø på søvasslia. jeg koste meg iallefall.

2 kommentarer:

  1. Hei, ser ut som du har hatt ei knall helg! Helt surrealistisk å se bilder av så masse snø, ser ordentlig digg ut :)

    SvarSlett
  2. utrolig flott! dette så skikkelig koselig ut ja!

    SvarSlett