tirsdag 24. februar 2009

livets små og store begivenheter.

det blir aldri for mange oppdateringer.

gratulerer far, med dagen i dag!

jeg har en sånn liten, lur bok, hvor jeg skriver ned det jeg skal huske på og sånn. da hadde det vært en fordel å faktisk SE i den boka av og til. dritt også. jeg glemmer ting HELE tiden.

jeg har ryddet litt på skrivepulten og soverommet i dag. på pulten klarte jeg da og grave meg ned til egenevalueringen min fra skiweekend i fjor. ehm. rydde oftere?

jeg har sendt avsted anette igjen. *trist* i dag har vi vært i tårnet, og gjett om vi har kost oss..!


elisabet, kenya og anette på søvasslia.


anette og jeg i tårnet.


jeg, elisabet, anette og ellen.

dagen ble avsluttet med bibelgruppe. jeg kjenner at litt alenetid med Gud kanskje ikke er så dumt. oppmerksomheten min har liksom vært alle andre steder de siste månedene.

iTunes står på tilfeldig avspilling igjen. jeg har ganske mye rar musikk.

så. jeg er blitt utfordret fra ulike hold, opptil flere ganger. greia går ut på å publisere det 6. bildet fra den 6. mappen på datamaskinen. jeg bryr meg ikke om å sende den videre, siden jeg knapt vet om noen som ikke er blitt utfordret enda. men, om du har lyst, så heng deg på.

4 kommentarer:

  1. Hadde bare alle godtatt det svaret.

    SvarSlett
  2. synes den tegninga var utrolig søt jeg :)

    SvarSlett
  3. Åssen klarer du å grave deg ned til no greier fra skiweekend i fjor når du har flytta i mellomtida?

    Imponerende...

    SvarSlett
  4. eh. det var høstweekend jeg mente. men jeg tror jeg har flyttet siden da også, så ja, en bragd er det. :D

    SvarSlett