torsdag 26. februar 2009

marsipan.

jeg har laget marsipan fra bunnen av i dag. pistasjmarsipan. nam. men. jeg har bare spist bittelitt, og er allerede kvalm. jeg holder på å venne meg av godteri, og har i den anledning valgt å la mitt offer i fasten i år være sjokolade. deilig, søt, velsmakende og apetittvekkende sjokolade. oj. dette blir tungt.

da jeg møtte opp på dragvoll i dag, stod det en fin, liten lapp utenfor auditoriet. forelesningene i dag og i morgen er avlyst. i går fikk jeg vite at jeg ikke skal være leder på leir likevel. så, jodda. langhelg er bra. :D men, hva skal jeg gjøre med all denne nyvunnede fritiden?


jeg har funnet ut at det er vanskelig å se gjennom veldig skitne briller. jeg har fått lesebriller nemlig. nå har jeg til og med begynt å bruke dem.

jeg har hjernetørke. hva kan jeg skrive om på bloggen? kom med tema, spørsmål... et eller annet.

6 kommentarer:

  1. Fri? Kan du ikke leke litt med meg da? Ta med litt stæsj, så klipper og limer vi en dag?

    For å lese pensum ville jo vært så fornuftig, at det ikke går an!

    SvarSlett
  2. Hva annet skal en si enn:

    Brilleslange, brilleslange, brilleslange, brilleslange, brilleslange, brilleslange....

    Hehe.. snakk om barnslig storebror.. (Som bruker briller selv..) Men, hva skal en gjøre? En må jo mobbe lillesøster litt.. (Og så kan en jo nevne i parentes at du faktisk kledde briller veldig godt!)

    SvarSlett
  3. så fin du va i brillå! konge:) brilleslangebrilleslange hvor har du gjort av deg?!

    SvarSlett
  4. Læsebrilla e kult!:p Å du passa dæm skikkeli godt!:)

    SvarSlett
  5. du ser plutselig litt mer voksen ut

    SvarSlett
  6. tænk ju, tror jeg. :D

    brilleslange, brilleslange, hvor har du gjort av deg? ...har den på hjernen, jaah.

    SvarSlett