søndag 8. februar 2009

morsdag!

ja, i dag er dagen for å gjøre heder og ære på sin kjære mor, og min er intet unntak. så, mor: gratulerer så mye med morsdagen!

i går fikk jeg kjørt litt bil også, dog det var vanskeligere enn jeg trodde å skifte fra bmw til citroen. og. det var GLATT. litt i overlag interessant for min del. jeg fikk også bekreftet at ja, man KAN skifte gir uten clutch. jeg tror far fikk litt vondt der han satt.

etter å ha kjørt bil, og gjort veldig barske gårdsting sammen med far, var det på tide å få dagens dose huslige ting også. jeg bakte morsdagskake, under kyndig instruksjon fra sidelinja. til kvelds hadde jeg så veldig lyst på mors hjemmebakede pølsebrød, men vi hadde ingen i fryseren, så da ble jeg pent nødt til å bake dem ut selv. men mor måtte lage deigen.

og, til dere mali-folk. joda, det ER kaldt her. jeg har sett ut som en yeti når jeg har gått utendørs, på grunn av MYE klær. mangelen på sol har ført til at jeg bare står og glaner opp på himmelen når sola endelig titter frem.

men. da må jeg lage morsdagsfrokost.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar