tirsdag 3. februar 2009

rastløs.

jeg så nok litt trøtt ut i morges, der jeg stod forfrossen i døråpningen i pysjen, med sminken jevnt fordelt utover ansiktet og med håret til alle kanter. et par karer lurte på om de hadde forårsaket en vannlekkasje, ettersom de driver og graver opp hele hagen bak huset. jeg må si jeg blir litt stressa av at hele leiligheten rister som følge av at en gravemaskin dundrer inn i veggen.

jeg har faktisk begynt å lese litt pensum i dag. den ene boken er utrolig nok tilnærmet lettlest, til tross for at den er på engelsk. jeg har som målsetting å være ajour i ihvertfall dette ene faget innen slutten av uka. det eneste som gjenstår er to kapittel.

foreleseren i det siste faget mitt ligner på en blanding av donna og big rhonda fra the 70's show. seriøst. og. jeg liker ikke Freud. og jeg føler meg litt utsatt, som faktisk TROR på noe. jeg drukner i mengden med vitere i religionsvitenskap-flokken.

ellers. jeg er rastløs. jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har forandret statusen min på facebook til noe jeg-har-lyst-på-fjelltur eller jeg-vil-ut-og-reise-relatert de siste dagene. forhåpentligvis er det minimalt med snø på tustna, isåfall skal jeg på fjellet når jeg kommer hjem, i tillegg til endelig å få tilbragt litt tid med foreldrene mine igjen. jeg har knapt vært innom siden... ikke vet jeg, november?

jeg har fått litt dilla på The Free Design i det siste, ei gruppe fra 70-tallet med masse gladlåter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar