fredag 13. februar 2009

selvdisipliiin.

ååh. jeg har gjort det igjen. jeg har brukt de pengene jeg ikke har. jeg har siklet og siklet på en ny ytterjakke i bedre stoff enn den jeg har og med snøstopper i midja. og der hang den. min nye norrønajakke. til halv pris. *jaiks* jeg kan bare kjøpe havregryn med èn gang. for havregrynsgrøt, DET blir det mye av den neste måneden.

vel. jeg bevilget meg selv selvstudium i dag, for å slippe å stresse. jeg klarte faktisk å sitte på dragvoll og lese to kapitler om kabbalah i går, og har planer om å lese litt mer nå. det går framover. optimistisk som jeg er, har jeg pakket bilteoriboka også, i tilfelle jeg får noen sekund til overs i løpet av helga.

3 kommentarer:

  1. hjernerystelse? ..huff! hvordan gikk det til?

    SvarSlett
  2. kjenne me så sykt igjen! disiplin e ikkje min ting!

    SvarSlett
  3. beate: kræsja på ski for en måned siden. :D

    karen marit: joda, disiplinen er totalt fraværende.

    SvarSlett